مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-20اقتصادي

تکمیل پروژه های گردشگری ساحلی و دریایی استان بوشهر تسریع شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با تاکید بر رفع مشکلات پروژه های حوزه گردشگری گفت: تکمیل پروژه های گردشگری ساحلی و دریایی استان بوشهر تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرین فر صبح دوشنبه در بازدید از پروژه های گردشگری اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بی نظیری در حوزه گردشگری دارد و لازم است که زمینه تقویت زیرساخت های این حوزه فراهم شود.

وی بر لزوم حل مشکلات پروژه های گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: رفع مشکلات پروژه و اتمام آن در کوتاه ترین زمان ممکن ضروری است و همه مسئولان باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بیان کرد: انجام چنین پروژه هایی در مرکز استان، زمینه رونق صنعت گردشگری را فراهم می آورد.

وی از بانک توسعه تعاون استان نیز خواست با هدف کمک به اتمام پروژه، همراهی و حمایت لازم را در پرداخت قسط نهایی تسهیلات پرداختی در دستور کار قرار دهد.

توسعه گردشگری در بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: توسعه و تقویت گردشگری در استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم و حمایت لازم صورت می گیرد.

محمدحسین ارسطوزاده خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار مهمی در بوشهر داریم که تلاش می شود با حمایت از بخش خصوصی زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های گردشگری ساحلی و دریایی استان بوشهر تسریع شود

تکمیل پروژه های گردشگری ساحلی و دریایی استان بوشهر تسریع شود