مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-16سياسي

تولید دنا و دناپلاس را به خودروسازی کرمانشاه بدهید


نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خواستار سه شیفته شدن فعالیت کارخانه ایران خودرو کرمانشاه و راه اندازی خط تولید خودروهای جدید در این مجموعه شد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خواستار سه شیفته شدن فعالیت کارخانه ایران خودرو کرمانشاه و راه اندازی خط تولید خودروهای جدید در این مجموعه شد.

سیدجواد حسینی کیا در نشست مدیرعامل شرکت ایران خودرو با قطعه سازان کرمانشاه که امروز (26 تیر) برگزار شد، بر لزوم توسعه کارخانه ایران خودرو کرمانشاه تاکید کرد و گفت: برای این منظور نیازمند راه اندازی خط تولید خودروهای جدید در این کارخانه هستیم و درخواست داریم تولید خودروهایی مانند دنا و دنا پلاس را به این مجموعه بدهند.

وی افزود: قرار نیست خودروهایی که در آستانه توقف تولید است، در این مجموعه ساخته شود.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار سه شیفته شدن فعالیت این کارخانه شد و عنوان کرد: جوانان بیکار خصوصا در شهرستان های شرقی استان حتما از شیفت سوم این کارخانه استقبال خواهند کرد.

حسینی کیا همچنین با اشاره به لزوم حمایت از صنایع قطعه سازی استان، یادآور شد: در این بخش نیز تضمین خرید پنج ساله قطعات از واحدهای تولیدی کرمانشاه کافی نیست و ضمانت خرید باید به 10 سال افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دنا و دناپلاس را به خودروسازی کرمانشاه بدهید

تولید دنا و دناپلاس را به خودروسازی کرمانشاه بدهید