مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 15:502020-07-16اقتصادي

برداشت 70 هزار تن گندم از مزارع کازرون


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اعلام کرد: 70 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شد.

- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: عملیات برداشت گندم در این شهرستان به پایان رسید و 70 هزار تن از این محصول از سطح 31 هزار و 650 هکتار مزارع این منطقه برداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمید رشیدی افزود: متوسط تولید گندم آبی در هر هکتار در این شهرستان، چهار هزار و 600 کیلوگرم و گندم دیم حدود یک هزار و 500 کیلوگرم در هکتار است.

وی بیان کرد: امسال بذر گندم مورد استفاده کشاورزان شهرستان کازرون از ارقام سیروان، دهدشت، کوهدشت، شیرودی، چمران2، کریم و مهرگان بوده و از 320 دستگاه کمباین سنگین و نیمه سنگین برای برداشت این محصول استفاده شده است.

رشیدی اظهار داشت: 60 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری و تحویل مراکز خرید تعاون روستایی و سیلو کازرون خواهد شد.

احیای 6 رشته قنات در کازرون مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون در بخش دیگری از مطالب خود گفت: یکی از راهکارهای رونق اشتغال و تولید در بخش کشاورزی، احیا و مرمت قنات هاست و از این رو در سال جاری 6 رشته قنات به طول چهار کیلومتر و با اعتباری افزون بر 6 هزار میلیون ریال در این شهرستان احیا و مرمت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 70 هزار تن گندم از مزارع کازرون

برداشت 70 هزار تن گندم از مزارع کازرون