مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-16سياسي

عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حال ارزیابی است


اکنون در حال ارزیابی عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هستیم و به همین منظور آقایان زنگنه، دژپسند و مدرس خیابانی گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به جایگاه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، از ارزیابی عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در مجمع خبر داد.

وی نوشت: نظارت راهبردی مجمع برای بهبود جهت گیری ها، انطباق بیشتر مصوبات، قوانین و هماهنگی بیشتر اجزای مختلف دولت و مجلس با سیاست های کلی و در نهایت ثبات وضعیت اداره کشور و بهبود زندگی مردم صورت می گیرد.

متن یادداشت اینستاگرامی محسن رضایی به شرح ذیل است: از تأسیس هیأت عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام سه سال می گذرد.

این هیأت بر سیاستگذاری ها، برنامه ریزی ها و اقدامات دولت، مجلس و قوه قضاییه از نظرگاه سیاست های کلی نظام اعمال نظارت می نماید.

اکنون در حال ارزیابی عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هستیم و به همین منظور آقایان: بیژن زنگنه، فرهاد دژپسند، مدرس خیابانی، وزرای محترم نفت و اقتصاد، سرپرست محترم وزارت صمت گزارش اقدامات خودرا در حوزه های مختلف اقتصادی دولت ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حال ارزیابی است

عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حال ارزیابی است