مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-16سياسي

آیت الله جنتی: دشمنی ها اثری بر اراده شورای نگهبان ندارد


دشمنی ها با این شورا کمترین اثری بر اراده ما ندارد، وظیفه ما شرعی و طرف ما خدای متعال است که از ما مسئولیت می خواهد و باید جوابگو باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آیت الله احمد جنتی در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که این شورا چه رویکرد‌های جدیدی را برای بهبود عملکردش در گام دوم انقلاب لازم می‌داند، گفت: شورای نگهبان وضع ویژه خودش را دارد؛ هر جایی که خود را موظف می‌داند راجع به مطالب مقام معظم رهبری بررسی و تصمیم گیری می‌کند.

دبیر شورای نگهبان افزود: مساله گام دوم انقلاب مربوط به همه کشور است و اختصاص به نهاد خاصی ندارد؛ همه در این قضیه سهیم اند؛ یعنی همه باید بررسی کنند که چه کار دارند می‌کنند، چه مقدار پیشرفت، توقف یا عقب گرد دارند، چه نقص‌هایی در کارشان است و قوت هایشان چیست تا خودشان را بسازند و اصلاح کنند.

وی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را در بیانیه گام دوم به ویژه در بخش‌های آخر که مربوط به مسائل اخلاقی و دینی است، بسیار ارزشمند دانست و گفت: شورای نگهبان هم در حد خودش رعایت می‌کند؛ عمده این است که وظایف شرعی را آن چنان که باید و شاید عمل کنیم.

جنتی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های زیادی بر عهده شورای نگهبان گذاشته اند که بسیاری از این وظایف منحصر به فرد است، مثلا راجع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: دشمنی ها اثری بر اراده شورای نگهبان ندارد

آیت الله جنتی: دشمنی ها اثری بر اراده شورای نگهبان ندارد