مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-16پزشكي

آمار کرونا در البرز همچنان صعودی است


جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان البرز امروز(پنجشنبه 26 تیرماه) اعلام کرد: آمار کرونا در این استان همچنان صعودی است.

- جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان البرز امروز(پنجشنبه 26 تیرماه) اعلام کرد: آمار کرونا در این استان همچنان صعودی است.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان البرز ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا گفت: در صورت عدم همراهی و همکاری مردم شاهد وضعیت نامطلوبی در استان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی درویش پور روز پنجشنبه 26 تیرماه در این خصوص گفت: متاسفانه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی البرز طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری های انجام شده بالا بوده و با سیر صعودی این بیماری مواجه هستیم.

وی افزود: استاندار البرز به عنوان رییس ستاد کرونای استان از وضعیت موجود به شدت ناراحت و نگران هستند و تمهیدات لازم را در خصوص کنترل این بیماری اتخاذ کرده و دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی استان اعلام کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه بر اساس دستور استاندار البرز با هرگونه اهمال و کوتاهی مدیران برخورد لازم صورت می گیرد، یادآور شد: از جمله تمهیدات اندیشیده شده تشدید نظارت ها بر اصناف و ادارات استان به عنوان کانون های پرتراکم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا در البرز همچنان صعودی است

آمار کرونا در البرز همچنان صعودی است