مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-16حوادث

از ابتدای سال؛ غرق شدن و مرگ 7 نفر در آب های بوشهر


معاون عملیات و مسئول اورژانس هوایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های استان بوشهر گفت: از اول سال جاری تاکنون 14 تن در آب‌های این استان غرق شدند که از این شمار 7 نفر جان خود را از دست داده و مابقی نجات یافته‌اند.

علیرضا پورشمس روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: موارد فوت ناشی از غرق شدگی در استان بوشهر شامل 2 کودک زیر 13 سال یکی در سد و دیگری در رودخانه 2 مرد بالای 13 سال و 2 زن هستند که در دریا و رودخانه‌های این استان غرق شدند.

وی با بیان اینکه موارد غرق شدگی در سال جاری تاکنون 50 درصد نسبت به 28 مورد غرق شدگی مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد، اظهار داشت: بیشتر غرق شده‌های استان بوشهر در رودخانه و مربوط به شهرستان دشتستان هستند.

معاون عملیات و مسئول اورژانس هوایی مرکز مدیریت حوادث و فویت‌های استان بوشهر گفت: علت بیشتر غرق شدگی‌ها این است که افراد سرعت آب و شیب رودخانه را در نظر نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: غرق شدگی به معنای فوت فرد نیست اما هرگونه زجر تنفسی که فرد در آب به آن دچار شود به آن غرق شدگی گفته می‌شود و اگر منجر به مرگ شود فوت و اگر فوت نکند به فرد غرق شده مصدوم گفته می‌شود.

پورشمس اضافه کرد: با گرم شدن هوا برخی برای برطرف کردن گرما یا تفریح دوست دارند تنی به آب بزنند که این افراد یا باید با فن شنا آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای سال؛ غرق شدن و مرگ 7 نفر در آب های بوشهر

از ابتدای سال؛ غرق شدن و مرگ 7 نفر در آب های بوشهر