مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-15سياسي

بیش از 32 هزار بسته غذایی در البرز توزیع می شود


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی همزمان با دهه کرامت 32 هزار و 500 بسته غذایی پروتیینی جمع آوری شد که از امشب توزیع آن آغاز می شود.

- ایسنا/البرز رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی همزمان با دهه کرامت 32 هزار و 500 بسته غذایی پروتیینی جمع آوری شد که از امشب توزیع آن آغاز می شود.

محمد مهدی پور سلیمانی روز چهارشنبه 25 تیرماه در حاشیه اجرای رزمایش همدلی و احسان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چند ماهی است که شاهد شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله استان البرز هستیم؛ اظهار کرد: در این شرایط بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نباید کمک به نیازمندان خصوصا افراد آسیب دیده از ویروس کرونا را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس ستاد فرمان حضرت امام استان البرز تا کنون برنامه ها و طرح های مختلفی برای دستگیری از نیازمندان در شرایط فعلی اجرایی کرده که یکی از آنها رزمایش همدلی است.

وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش در ماه مبارک رمضان انجام شد، افزود: در مرحله اول 15 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز بیان کرد: در مرحله دوم نیز همزمان با دهه کرامت 32 هزار و 500 بسته غذایی پروتیینی جمع آوری شد که از امشب توزیع آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 32 هزار بسته غذایی در البرز توزیع می شود

بیش از 32 هزار بسته غذایی در البرز توزیع می شود