مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-15سياسي

تهیه طرح الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی در مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس برای الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از طرح جدید مجلس برای الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس برای الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: مقرر شده است به زودی در مجلس طرحی تحت عنوان الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی تهیه کنیم.

وی افزود: طرح مذکور در حقیقت به منظور فعال سازی دیپلماسی اقتصادی کشور تدوین شده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اخیرا جلسه بسیار خوبی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد که آقای ظریف هم در این جلسه حضور داشت و احساس کردیم که آن ها هم موانعی در این زمینه دارند.

وی تصریح کرد: درست است که وزارت خارجه مسئول کل سیاست خارجی کشور است، اما بسیاری از دستگاه های دیگر نیز باید همکاری کنند و یک سری موانع قانونی دارند که ما برای مطلع شدن از همین موانع، جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی در مجلس

تهیه طرح الزام دولت به استفاده حداکثری از ظرفیت دیپلماسی در مجلس