مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-15پزشكي

اختصاص 50 دستگاه تشخیص پزشکی و سرمایه ای جدید به ناوگان درمان گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اخذ 50 دستگاه تشخیص پزشکی و سرمایه جدید دیگر به ناوگان درمان گیلان از سوی هیئت امنای صرفه جویی ارزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت تقویت بنیه زیرساخت های دانشگاه به کار می گیرد، اظهار کرد: طی ماه های اخیر علیرغم اینکه کادر سلامت استان درگیر ویروس متقلب و منحوس کرونا بوده، امکانات و اعتبارات قابل توجهی در بخش بهداشت و درمان جذب شده است.

وی بر لزوم پیگیری و همت همه جانبه در جهت رفع کمبودهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای همه است و همه باید از فرصت خدمتی که در اختیارشان گذاشته شده تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نشست مشترک خود با معاونین وزیر بهداشت در محل وزارتخانه، خاطرنشان کرد: در دیدار با معاونین توسعه مدیرت و درمان وزارت بهداشت، ضمن برشمردن چندین باره چالش های حوزه درمان و نیروی انسانی بر لزوم افزایش اعتبارات درمانی، افزایش نیروی انسانی ازجمله پرستاران و همچنین امکانات تشخیص پزشکی تأکید شده است.

وی به نشست مشترک خود با دکتر مهدی یوسفی، رییس هیئت امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اشاره کرد و گفت: طی یک سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 دستگاه تشخیص پزشکی و سرمایه ای جدید به ناوگان درمان گیلان

اختصاص 50 دستگاه تشخیص پزشکی و سرمایه ای جدید به ناوگان درمان گیلان