مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-15اقتصادي

برخورد قاطع و شدید با گرونفروشان و محتکران و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جلسه مشترک با دادستانی و معاونت پیشگیری دادگستری استان با صنعتگران و تولید کنندگان از برخورد شدید با اخلاگران اقتصادی خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جلسه مشترک با دادستانی و معاونت پیشگیری دادگستری استان با صنعتگران و تولید کنندگان از برخورد شدید با اخلاگران اقتصادی خبر داد.

براتعلی صالحی در نشست جلسه فوق العاده با دادستان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با صنعتگران و تولیدکنندگان، تخلفات در شرایط کنونی را مستلزم برخورد جدی نهادهای حکومتی و بازرسی دانست و افزود: کسانی که در شرایط فعلی پیش آمده به نیت احتکار سوء استفاده در عرضه کالا به بازار و گرانفروشی کنند قطعا برخورد جدی تعزیرات را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نواسانات نرخ ارز در بازار تاثیر داشته اما نباید بستری برای تخلفات صنفی شود و یا عدم ارائه کالای مورد نیاز مردم به جامعه و بازار التهاب وارد کند.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برخورد شدید دادستانی و تعزیرات با افزایش قیمت بیش از مبلغ مصوب شده را خواهد داشت سیدعلی ملک حسینی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت خودسرانه که از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و شدید با گرونفروشان و محتکران و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قاطع و شدید با گرونفروشان و محتکران و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد