مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-15اقتصادي

ذاکر: نمایندگان اجازه ادامه گرانی های مسکن و اجاره بها را ندهند


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر نمایندگان مجلس صدای مردم نسبت به گرانی مسکن و اجاره بها را می شنیدند اجازه نمی دادند که این طور قیمت مسکن و اجاره آن رها شود.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر نمایندگان مجلس صدای مردم نسبت به گرانی مسکن و اجاره بها را می شنیدند اجازه نمی دادند که این طور قیمت مسکن و اجاره آن رها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند 5 ماده 22 آیین نامه داخلی با انتقاد از عملکرد هیات رییسه گفت که نسبت به نحوه اداره مجلس اعتراض دارم اینکه بعد از تصویب کلیات طرح مالیات بر خانه های خالی تقاضایی برای سلب فوریت در مجلس مطرح می شود نشان دهنده آن است که نمایندگان نتوانسته اند از نظر مرکز پژوهش ها استفاده کنند.

وی افزود: اگر نمایندگان مجلس صدای مردم نسبت به گرانی مسکن و اجاره بها را می شنیدند اجازه نمی دادند که این طور قیمت مسکن و اجاره آن رها شود.

ما قسم به دفاع از حقوق مردم و جوانان خورده ایم.

این نماینده مجلس در پایان گفت که اطلاعات لازم درباره طرح ها به نمایندگان داده نشده، قرار بر هوشمندسازی مجلس است، اما همه بیهوش شدیم و اطلاعاتی از مجلس نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: نمایندگان اجازه ادامه گرانی های مسکن و اجاره بها را ندهند

ذاکر: نمایندگان اجازه ادامه گرانی های مسکن و اجاره بها را ندهند