مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-15سياسي

ارزیابی شایستگی مدیران سه دستگاه اجرایی استان مرکزی توسط جهاد دانشگاهی


ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی توسط ارزیابان حرفه ای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در واحد استان مرکزی انجام شد.

- ایسنا/مرکزی ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی توسط ارزیابان حرفه ای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در واحد استان مرکزی انجام شد.

سیدرفیع موسوی، عضو کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی چهارشنبه 25 تیرماه در حاشیه این برنامه با اشاره به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان ها، بویژه در دستگاه های اجرایی بخش عمومی و دولتی، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه مدیریتی، بدیهی به نظر می رسد که سازمان ها نگاه ویژه تری را به سمت های مدیریتی داشته باشند و با وسواس بیشتری به انتخاب و پرورش مدیران آینده خود بپردازند.

وی افزود: با توجه به توسعه روش شناسی های علمی در حوزه منابع انسانی و مطرح شدن نظریه شایستگی در ادبیات تخصصی، امروزه جهت گیری اصلی سازمان های پیشرو و طراحی تمامی فرایندهای منابع انسانی بر مبنای شایستگی است، لذا امروزه ابزارها و روش شناسی های سنجشی و پرورشی نیز با رویکرد شایستگی محور طراحی و پیاده سازی می شوند.

موسوی افزود: نیروی انسانی هر سازمان ارزشمندترین سرمایه آن محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی شایستگی مدیران سه دستگاه اجرایی استان مرکزی توسط جهاد دانشگاهی

ارزیابی شایستگی مدیران سه دستگاه اجرایی استان مرکزی توسط جهاد دانشگاهی