مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-15سياسي

شورای نگهبان حافظ سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است


نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: شورای نگهبان حافظ سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان در سخنانی با تبریک 26 تیرماه روز تأسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: یکی از پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند، مردم نیز همواره در انتخابات مختلف و تصویب قانون اساسی حضوری چشمگیر داشته اند.

وی با بیان اینکه در کشور ایران، مردم به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در سرنوشت خود دخالت دارند، عنوان کرد: این امر به معنای جمهوریت است و اسلامی بودن نظام به این معنا بوده که رابطه حاکمیت با مردم، مردم با حاکمیت، مردم با مردم و… باید بر اساس قوانین اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه برای حفظ اسلامیت نظام، شورای نگهبان توسط امام راحل تأسیس شد، بیان داشت: شورای نگهبان وظیفه پاسداری از قانون اساسی و احکام شرع را بر عهده دارد و به همین واسطه از جایگاه ویژه و مخصوصی در میان دستگاه های اداری برخوردار است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به جایگاه ارزشمند اعضای شورای نگهبان به خصوص فقهای شورای نگهبان، تصریح کرد: اصل ایجاد شورای نگهبان یک امر ضروری است، آنچه که مانع انحراف می شود شورای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان حافظ سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

شورای نگهبان حافظ سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است