مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-15سياسي

افتتاح خانه های کوچک توانبخشی/پوشش 1100 معلول ضایعه نخاعی جدید


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه از سال گذشته حق پرستاری افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی بیش از 2.

5 برابر شد، گفت: همچنین به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی 1100 نفر از این افراد که پشت نوبت بودند، - تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نفریه در مراسم افتتاح همزمان خانه های کوچک توانبخشی و رونمایی از تمبر این سازمان به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه رویکرد جدید سازمان بهزیستی تلفیق حضور اجتماعی معلولان در سطح اجتماع و خانواده در کنار دریافت خدمات توانبخشی است، گفت: گام های مؤثر و اقدامات خاصی در این سال ها انجام شده است برای مثال از سال گذشته مقرر شد تا برای اولین بار معلولان دارای ضایعه نخاعی نیز در کنار 12 هزار معلول شدید و خیلی شدید تحت پوشش خدمات پرستاری قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه 176 خانواده با کد خانوار تحت پوشش قرار گرفتند افزود: همچنین 2 مرکز مراقبت در منزل که به اعزام مراقبین می پردازد، شروع به کار کردند که 7434 نفر را تحت پوشش قرار دادند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در ادامه از ارائه خدمات توانبخشی توسط 370 مرکز خبر داد و گفت: برای اولین بار در سال گذشته کمک هزینه معیشتی به معلولان شدید و خیلی شدید که فاقد شغل نیز هستند در دستور کار قرار گرفت و بیش از 190 هزار معلول از این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه های کوچک توانبخشی/پوشش 1100 معلول ضایعه نخاعی جدید

افتتاح خانه های کوچک توانبخشی/پوشش 1100 معلول ضایعه نخاعی جدید