مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-15سياسي

نظارت جدی و سخت گیرانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی


استاندار قم بر جدیت در اجرای پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: این تصمیمات و محدودیت ها سختگیرانه دنبال شده تا دوباره به وضعیت قرمز برنگردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم بااشاره به ابتلای خود به بیماری کرونا و پایان دوران نقاهت اظهار کرد: بنده با این ابتلا درد دردمندان را بیشتر درک کردم و خدا را شاکرم که فرصتی داد تا بازهم در خدمت شهروندان، زائران و مجاوران کریمه اهل بیت باشم.

وی با بیان اینکه استان قم در نقطه شیوع این بیماری قرار داشت و پیک وحشتناکی را در اوایل شاهد بودیم گفت: با همراهی مردم و توصیه علما و بزرگان و جدیتی که اعضای ستاد بحران داشتند تا دو هفته پیش فرایند نزولی شیوع بیماری را در استان شاهد بودیم و به سمت تبدیل شدن به استان سفید می رفتیم ولی متاسفانه افزایش بستری بیماران و شیوع مجدد بیماری را شاهد هستیم که نگران کننده است.

استاندار قم یادآور شد: در سطح کل کشور این نگرانی جدی تر است ولی در استان قم با توجه به همراهی مردم انتظار نداشتیم که دوباره روند صعودی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از بازگشایی ها و تعطیلات بعد از عید فطر مقداری از رعایت مردم کاسته شده و بیماری در حال عادی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی و سخت گیرانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی

نظارت جدی و سخت گیرانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی