مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-15سياسي

عرضه تولید داخلی رمدسیویر از هفته آینده


وزیر بهداشت با ابراز نگرانی درباره وضعیت کووید19 در چهار استان، از عرضه تولید داخلی داروی رمدسیویر از هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی با اشاره به ارایه گزارشی از وضعیت استان‌های درگیر کرونا به رییس جمهور و در جلسه امروز هیات دولت، گفت: در دو - سه هفته گذشته روزهای سختی بر ما و همکاران‌مان گذشت.

همچنین مردم عزیزمان‌ به ویژه در استان‌های غرب، شمال غرب، جنوب و جنوب غرب و استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق کشور روزهای سختی داشتند.

وضعیت مطلوب‌تر در استان‌های قرمزوی ادامه داد: خوشبختانه با همراهی مردم و کمک مسولان استانی و همکاران‌مان در دانشگاه‌های علوم پزشکی، امروز وضعیت مطلوب‌تری نسبت به روزهای گذشته داریم و بیماری در استان‌های کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان تا حد زیادی کنترل شده است و موارد ورودی به بیمارستان‌ها بسیار کمتر از قبل است و بیماران بستری و مرگ و میر رو به کاهش است.

نگرانی برای 4 استانوزیر بهداشت با بیان اینکه البته در استان‌های مازندران، خراسان رضوی، تهران و البرز جای نگرانی داریم، افزود: امیدواریم بتوانیم در این استان‌ها نیز با بیماری را به زودی کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تولید داخلی رمدسیویر از هفته آینده

عرضه تولید داخلی رمدسیویر از هفته آینده