موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-15پزشكي

آیا ایتالیایی ها موفق به درمان کووید-19 شده اند؟


محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: شواهد نشان می دهد دستیابی محققان ایتالیایی به روش درمان کویید-19 با استفاده از داروهای ضدانعقاد و آنتی بیوتیک ها صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت با بررسی شواهد موجود بررسی کرده‌اند که آیا خبر دستیابی محققان ایتالیایی به روش درمان کووید-19، یافته‌های آنان در مورد عامل ایجادکننده این بیماری، علت اصلی مرگ بیماران و مضر بودن استفاده از ونتیلاتور و ماسک صحت دارد یا خیر؟ آنها می‌گویند: اولین موردی که در این خبر به آن اشاره شده است، منع انجام کالبدشکافی و بررسی فوت شدگان کووید-19 از طرف سازمان جهانی بهداشت است.

این در حالی است که این سازمان چنین قانونی نداشته و حتی با انتشار یک راهنما نکات لازم جهت نحوه انجام کالبدشکافی بر روی فوت‌شدگان کووید-19 را ارائه و اعلام کرده است که در صورت رعایت اقدامات ایمنی کافی، انجام کالبدشکافی به منظور مطالعه اثر عفونت کروناویروس جدید بر بیماران بلامانع است.

دومین مورد اشاره شده در این خبر، نوع عامل عفونی ایجاد کننده کووید-19 است که آن را یک عفونت باکتریایی دانسته و ویروسی بودن عفونت را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ایتالیایی ها موفق به درمان کووید-19 شده اند؟

آیا ایتالیایی ها موفق به درمان کووید-19 شده اند؟