مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-15پزشكي

مبتلایان به کرونا بیماری خود را پنهان نکنند


افراد دارای بیماری کرونا در زمان ابتلا بیماری خود را پنهان نکنند چرا که با این پنهان کاری نه تنها چرخه ی گردش ویروس را در جامعه سریع تر می سازند بلکه با زندگی خود و اطرافیان شان هم بازی می کنند.

- مجید درویشی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کسانی که مبتلا به کرونا شده و بیماری خود را پنهان می کنند به خانواده و جامعه آسیب زده و جفا می کنند، تصریح کرد: مردم در صورت داشتن هر گونه علائم مربوط به کرونا حتماً به درمانگاه و مراکز غربالگری علوم پزشکی مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شرایط زرد در اسدآباد، افزود:در حال حاضر از 30 درصد تخت های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران کرونایی در شهرستان 52 درصد تخت ها اشغال است.

درویشی با بیان اینکه سه سناریو برای تخت های بیمارستانی شهرستان پیش بینی شده تصریح کرد:خوشبختانه در حال حاضر شهرستان اسدآباد از 3 سناریو A_B_C در مرحله A قرار دارد و ضریب تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای مرحله A به صورت 100 درصدی اشغال نشده است.

وی با بیان اینکه براساس آمار شهرستان اسدآباد دارای 1.

5 درصد فوتی و 90 درصد بهبودی در بحث کرونا است که به نسبت کشور کمترین فوتی و بیشترین بهبودی را داشته ایم ادامه داد: 87 درصد مردم این شهرستان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کردند که با سفید شدن شرایط رعایت فاصله گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا بیماری خود را پنهان نکنند

مبتلایان به کرونا بیماری خود را پنهان نکنند