مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-15اجتماعي

تداوم رگبار باران در نقاط مختلف کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (25 تیرماه) در استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی رشته کوه البرز، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (25 تیرماه) در استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی رشته کوه البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: در بعدازظهر امروز (25 تیرماه) در استان های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

پنجشنبه (26 تیرماه) در استان های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، خراسان شمالی و برخی مناطق شمالی خراسان رضوی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و مناطق مرکزی کشور در استان های یزد و اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی جمعه (27 تیرماه) در برخی نقاط شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم رگبار باران در نقاط مختلف کشور

تداوم رگبار باران در نقاط مختلف کشور