مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-15پزشكي

بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر مراحل پایانی کار خود را می گذراند


استاندار بوشهر با قدردانی از حمایت وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای گفت: پروژه بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر مراحل پایانی کار خود را می گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان 110 تخت خوبی شهدای هسته ای بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تلاش گسترده ای صورت گرفته است.

وی افزود: شیوع بیماری کووید 19 نشان داد که مرکز استان نیازمند یک بیمارستان مجهز است که امیدواریم این امر با تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای محقق شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر برای استان یک امر حیاتی است تا دانشگاه علوم پزشکی با دغدغه کمتری به خدمات رسانی درمانی به مردم ادامه دهد.

وی با قدردانی از پیمانکار پروژه بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر اظهار داشت: روز نخست اجرای این پروژه این مرکز به عنوان اورژانس مطرح شد اما با نگاه و پیگیری که صورت گرفت اکنون شاهد تکمیل یک بیمارستان 110 تختخوابی با کیفیت هستیم.

وی بیان کرد: پیشرفت پروژه با وجود شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ها بسیار خوب بوده و دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار پروژه در تلاش هستند تا این پروژه در مهرماه آماده بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر مراحل پایانی کار خود را می گذراند

بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر مراحل پایانی کار خود را می گذراند