مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-15سياسي

آیا آبرسانی با تانکر به روستاهای خراسان شمالی در 1400 برچیده می شود؟


300 روستای خراسان شمالی تنش آبی دارند و 83 روستا نیز با تانکر آبرسانی می شوند اما حال مدیران استانی طی دستوری، خواستار آب رسانی، لوله کشی و رفع مشکل این روستاهای شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، بحران آب طی دهه های اخیر ازجمله مهم ترین موضوعات اجتماعی در سطح کشور و جامعه محسوب می شود.

موضوعاتی که گاه با موج سواری رسانه های بیگانه مواجه می شود و بیشتر هم اقدامات جهادی گروه های مختلف مردمی در رفع این مشکل خودنمایی می کند.

اما وضعیت آب در روستاهای خراسان شمالی به چه صورتی است و آیا این استان نیمه خشک و البته کوهستانی در این راستا دغدغه ای دارد؟ جواب این سؤال را غلامحسین ساقی، مدیرعامل آبفا خراسان شمالی می دهد.

300 روستا باتنش آبی و آبرسانی 83 روستا با تانکر او می گوید قریب به 700 روستای خراسان شمالی تحت مدیریت آبفای استان است که از این تعداد 300 روستا دارای تنش آبی هستند و ازجمله این روستاها، 83 روستا با تانکر آب رسانی می شوند.

ساقی همچنین از عدم پوشش بیش از 100 روستای خراسان شمالی تحت مدیریت آبفای استان خبر می دهد که 69 مورد این روستاها بیش از 20 خانوار ساکن دارد و مجموعاً شامل 35 هزار نفر می شود.

وی جمعیت روستاهای آبرسانی شده با تانکر در خراسان شمالی را بالغ بر 50 هزار نفر عنوان می کند و شرایط آبرسانی در استان را اصلاً خوب نمی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آبرسانی با تانکر به روستاهای خراسان شمالی در 1400 برچیده می شود؟

آیا آبرسانی با تانکر به روستاهای خراسان شمالی در 1400 برچیده می شود؟