مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-15بين الملل

ایران 3 کشور اروپایی را برای پایبندی به تعهدات برجامی شان فراخواند


وزارت خارجه کشورمان در پنجمین سالگرد توافق برجام در بیانیه ای تاکید کرد: برجام یک راه حل دیپلماتیکِ مذاکره شده برای حل و فصل مسالمت آمیز یک بحران مزمن ساختگی در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران بود که ماهیتی جامع و نهایی دارد.

- وزارت خارجه کشورمان در پنجمین سالگرد توافق برجام در بیانیه ای تاکید کرد: برجام یک راه حل دیپلماتیکِ مذاکره شده برای حل و فصل مسالمت آمیز یک بحران مزمن ساختگی در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران بود که ماهیتی جامع و نهایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه بدین شرح است: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به عنوان محصول مهم دیپلماسی چندجانبه، که مورد حمایت قاطع جامعه بین المللی قرار داشته است، در پنجمین سالگرد خود با مخاطره جدی مواجه شده است که اگر مورد مراقبت جامعه بین المللی برای تضمین اجرای متوازن و با حسن نیت کلیه طرفهای برجام قرار نگیرد، می تواند قربانی دیگری از رویکرد یکجانبه گرایانه دولت آمریکا باشد که مسئولیت بین المللی و پیامدهای آن منحصرا متوجه این کشور و دولتهای همراه خواهد بود.

سرمایه بین المللی، حقوقی، فنی، راهبردی و سیاسی این توافق در پنجمین سالگرد تفاهم، متاثر از اقدامات مخرب غیرقانونی آمریکا دچار فرسایشی عمیق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 3 کشور اروپایی را برای پایبندی به تعهدات برجامی شان فراخواند

ایران 3 کشور اروپایی را برای پایبندی به تعهدات برجامی شان فراخواند