مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-14سياسي

طلبه های جهادگر به بیماران کرونایی هرمزگان خدمت می کنند


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در امور مشارکت های مردمی و خیرین از همکاری تعدادی از طلبه های جهادی آموزش دیده حوزه علمیه قم به همراه جمعی از روحانیون هرمزگان با هماهنگی و همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان همراه .

- ایسنا/هرمزگان قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در امور مشارکت های مردمی و خیرین از همکاری تعدادی از طلبه های جهادی آموزش دیده حوزه علمیه قم به همراه جمعی از روحانیون هرمزگان با هماهنگی و همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان همراه بیماران کرونایی در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبر داد.

دکتر ابراهیم حسن نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش های دفتر نهاد رهبری و مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در راستای حضور طلبه های جهادی جهت کمک به بیماران کووید19، افزود: یکی از اهداف مهم این طلاب جهادگر حفظ روحیه بیماران کرونایی و افزایش نشاط در بین آن ها است.

وی امور شخصی بیماران اعم از دادن غذا و دارو ها، همیاری بیمار برای رفتن به سرویس بهداشتی، صحبت کردن و دردل دل با بیماران و روحیه دادن به آنان و بیان روایت هایی با موضوع مهدویت و حضرت مهدی(عج) که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، کمک به استحمام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه های جهادگر به بیماران کرونایی هرمزگان خدمت می کنند

طلبه های جهادگر به بیماران کرونایی هرمزگان خدمت می کنند