مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-14پزشكي

15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند


15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند، ویروس کرونا بسیار پیچیده است از این رو کوچکترین غفلت باعث بازگشت کرونا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، علل افزایش آمار ابتلا به کرونا در کشور دیشب 24 تیرماه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

حریرچی با اشاره به اینکه 15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند، گفت: ویروس کرونا بسیار پیچیده است از این رو کوچکترین غفلت باعث بازگشت کرونا می‌شود.

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به نگرانی‌های وزیر بهداشت از استان‌هایی که کمتر به ویروس کرونا آلوده شده اند، افزود: 46 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در یک استان را زنان تشکیل داده اند که این موضوع به دو دلیل اتفاق افتاده است یکی به دلیل حضور آن‌ها در مراسم‌های عروسی، عزا و دورهمی و دیگری اینکه همسران آن‌ها از محل کار این ویروس را به خانه منتقل کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه امروز 187 شهرستان قرمز، 92 شهرستان نارنجی، 59 شهرستان سفید و یک شهرستان سبز بود و این مایه نگرانی است، گفت : باید بدانیم که این ویروس عجیب و غریب است و شهرها و استان هایی که دوام آورده بودند و ویروس را به شهر خودشان راه ندادند با کوچکترین غفلت ممکن است ویروس به این شهرها نفوذ پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند

15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند