مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-14بين الملل

فرانسه استفاده از ماسک را دوباره اجباری می کند


سایه موج دوم کرونا مردم و مسؤولان فرانسه را نگران کرده و امانوئل ماکرون، رییس جمهوری این کشور می گوید بار دیگر ماسک زدن در فضا های عمومی بسته را اجباری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از یورونیوز، ماکرون که بعد از ظهر سه‌شنبه 14 ژوییه (24 تیر) در گفت‌وگویی تلویزیونی به مناسبت روز ملی فرانسه شرکت کرده بود، ضمن هشدار در مورد افزایش مجدد آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشورش گفت: «تمایل دارم زدن ماسک در فضا‌های همگانی بسته را از تاریخ یکم اوت (11 مرداد) در کشور اجباری کنم.

»وی در پاسخ به پرسشی در مورد نگرانی‌ها از بازگشت موج کووید19 در فرانسه گفت که بر پایه نشانه‌های موجود، شیوع کرونا در این کشور «اندکی شتاب یافته است».

هم اکنون ماسک زدن در وسایل نقلیه همگانی در سراسر فرانسه اجباری است، اما رییس جمهوری فرانسه اذعان کرد که این موضوع «در فضا‌های عمومی محصور کمتر رعایت می‌شود».

ماکرون همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بازگشت موج کرونا به حد کافی در کشور ماسک وجود دارد، گفت: «بله، ما به اندازه کافی آماده هستیم.

»ماکرون روز یکشنبه در صفحه توییتر خود با همرسان کردن تصویری از موارد بهداشتی که باید برای مبارزه با کرونا رعایت کرد، نوشت: «شما این‌ها را بلدید، اصولی که جان‌ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه استفاده از ماسک را دوباره اجباری می کند

فرانسه استفاده از ماسک را دوباره اجباری می کند