مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:402020-07-14بين الملل

«وندی شرمن» از عملکرد ترامپ درباره برجام انتقاد کرد


عضو ارشد تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگوهای برجام در پنجمین سالگرد انعقاد برنامه جامع اقدام مشترک از عملکرد ترامپ درباره این توافق بین المللی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وندی شرمن از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگوهای برجام، در پنجمین سالگرد این توافق از دونالد ترامپ رییس جمهور کشورش در خصوص خروج از برنامه جامع اقدام مشترک (JCPOA) انتقاد کرد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگوهای برجام در سال 2015 میلادی در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: 5 سال پیش ما با برجام موافقت کردیم.

دونالد ترامپ از آن خارج شد.

وی در این ارتباط ادامه داد: امروز، ما با سانتریفیوژهای بیشتر، مواد غنی شده بیشتر، رنج بیشتر مردم ایران و بازداشت بیشتر شهروندان آمریکا! مواجه هستیم.

گفتنی است، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در 9 ماه می سال 2018 میلادی (18 اردیبهشت ماه سال 1397) به صورت یکجانبه با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت، از توافق هسته ای 14 جولای سال 2015 میلادی (23 تیر ماه 1394) کشورهای 1+5 با ایران موسوم به برجام خارج شد و ادعا کرد که کارزار فشار حداکثری را علیه تهران با هدف انزوای ایران آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وندی شرمن» از عملکرد ترامپ درباره برجام انتقاد کرد

«وندی شرمن» از عملکرد ترامپ درباره برجام انتقاد کرد