مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-14اقتصادي

33 طرح در کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار تولید می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 33 طرح جهش تولید با اشتغالزایی 13 هزار و 200 نفر در سطح شهرستان های استان وارد مدار تولید می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا 422 میلیارد تومان به طرح های جهش تولید استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این اعتبار، بر اساس انعقاد تفاهم نامه برای طرح های های جهش تولید استان در سال جاری بین سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت، گفت: ارزش سالانه محصولات تولیدی این واحدها 67 هزار میلیارد تومان بوده و این طرح ها در سال جاری و ابتدای سال آینده وارد مدار تولید خواهند شد.

کلانتری اظهار داشت: از این میزان، 84 میلیارد و هشتصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، 275 میلیارد تومان از این اعتبارات از محل بودجه شرکت های دولتی مانند سازمان های توسعه ای ای درو و ایمیدرو و 62 میلیارد و دویست میلیون تومان از این اعتبارات نیز از محل اعتبارات ملی تأمین می شود.

وی با بیان اینکه در طرح های جهش تولید استان میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی بالغ بر 299 میلیارد تومان است، اظهار داشت: 74 میلیارد تومان نیز در قالب کمک های فنی و اعتباری به منظور تأمین یارانه سود تسهیلات طرح های جهش تولید استان منظور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 طرح در کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار تولید می شود

33 طرح در کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار تولید می شود