مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-14سياسي

برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در لرستان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از برون سپاری تهیه نقشه املاک به فارغ التحصیلان نقشه برداری و مهندسین نظام مهندسی خبر داد و گفت: با این طرح، - نقشه بردار بیکار در استان نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر باقری در سخنانی با اشاره به اینکه 27 درصد اراضی استان دارای سند مالکیت تک برگ هستند، اظهار داشت: 300 هزار سند مالکیت دفترچه ای در سامانه ثبت شده است که از این تعداد 137 هزار فقره سند تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب املاک در استان نقشه UTM دارند، اما خیلی از املاک در چند ساله فاصله برداشت نقشه تا کنون دچار تغییر شده اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه با توجه به حجم کاری، تهیه نقشه املاک به افراد واجد شرایط متشکل از کارشناسان رسمی، مهندسین نظام مهندسی و فارغ التحصیلان نقشه برداری برون سپاری شده است، تصریح کرد: افراد می توانند به باجه های پستی مراجعه کنند و مدارک هویتی و تحصیلی خود را ارائه دهند.

باقری یادآور شد: این افراد پس از آموزش و طی مراحلی گواهینامه فعالیت می گیرند و مردم به این اشخاص مراجعه می کنند و نقشه های UTM واجد مشخصات سامانه شمیم را دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه برون سپاری تهیه نقشه املاک و اراضی روی اشتغال استان نیز تأثیر گذار است، افزود: با اجرای این طرح، نقشه بردار بیکار در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در لرستان

برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در لرستان