مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-14اقتصادي

سند همکاری توسعه حمایت مالی از شرکت های خلاق امضا شد


با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری و یک صندوق پژوهش و فناوری سند همکاری توسعه حمایت مالی از شرکت های خلاق امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، با گذشت چند سال از برنامه حمایت از توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، تعداد این شرکت ها، از 800 شرکت عبور کرده است و هر ماه به تعداد آنها افزوده می شود.

شرکت های خلاق که در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی فعالیت می کنند، برای توسعه فعالیت های خود به منابع مالی قابل اتکاء نیازمند هستند.

این شرکت ها در زمینه تولید محتوا، صنایع دستی، انیمیشن، گیاهان دارویی و بسیاری دیگر از عرصه ها فعال هستند و برای جهش در تولید، نیازمند ابزارهای مالی مناسب هستند.

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تنوع بخشی به سبد مالی شرکت های خلاق، تفاهم نامه جدیدی با یک صندوق فعال در حوزه زیست بوم نوآوری منعقد کرده است.

بر اساس مفاد تفاهم نامه امضاء شده میان ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و یک صندوق پژوهش و فناوری، لیزینگ محصولات و خدمات صنایع خلاق از طریق اعطای تسهیلات به خریداران محصولات و خدمات تا سقف سه میلیارد ریال انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند همکاری توسعه حمایت مالی از شرکت های خلاق امضا شد

سند همکاری توسعه حمایت مالی از شرکت های خلاق امضا شد