مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-14اقتصادي

محدودیت های جدید فعالیت اصناف در تهران


رییس اتاق اصناف تهران از محدودیت های جدید برای فعالیت اصناف در تهران در پی انتشار سریع ویروس کرونا خبر داد و گفت: واحدهای متخلف بلافاصله پلمپ می شوند.

- قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد محدودیت های جدید اصناف برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: باتوجه به شیوع سریع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل این مساله تدابیری را اتخاذ کرد که براین اساس برخی صنوف باید فعالیت خود را به مدت یک هفته متوقف کنند.

  رییس اتاق اصناف تهران بیان داشت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت برخی از صنوف از جمله چایخانه ها و قهوه خانه ها، کافه ها، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، سینما ها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی نیز ادامه دارد،  بیان داشت: این محدودیت ها با اعلام ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان تهران و تایید کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا انجام می شود.

  نوده فراهانی بیان داشت: برای جلوگیری از افزایش مدت زمان ممنوعیت فعالیت اصناف، واحدهای صنفی لازم است تا به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید فعالیت اصناف در تهران

محدودیت های جدید فعالیت اصناف در تهران