مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-14سياسي

نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی برگزار شد


نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی صبح امروز سه شنبه 24 تیر در شعبه دوم ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی صبح امروز سه شنبه 24 تیر در شعبه دوم ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

قاضی زرگر در ابتدای این جلسه خطاب به افراد حاضر در دادگاه گفت: دولت وظیفه دارد بررسی کند و ببیند افرادی که قرار است بیت المال را برای ایجاد شغل و رفع مشکلات جامعه استفاده کنند صلاحیت این کار را دارند یا خیر.

وی با بیان اینکه اغلب پرونده هایی که تشکیل می شود به عدم نظارت دولت برمی گردد، تصریح کرد: دولت باید بر پولی که به افراد در جهت واردات کالا می دهد نظارت داشته باشد.

در ادامه جلسه دادگاه، احمد وهاب نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست متهمان این پرونده، گفت: مرتضی روحی نژاد واسکس فرزند رضا متولد 1327 و مقیم استان مازندران به مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق قاچاق عمده ارز و فروش 60 میلیون یورو ارز دولتی در بازار آزاد و کسب منفعت متهم است.

نماینده دادستان ادامه داد: امین روحی نژاد واسکس فرزند مرتضی متولد 1369 مقیم استان مازندران، به مشارکت در اخلال در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی برگزار شد

نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی برگزار شد