مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-14سياسي

روایت روحانی از انتظار آمریکایی ها


آمریکایی ها انتظار داشتند چندی پس از آغاز تحریم ها، اقتصاد کشور متوقف شود، اما امروز توانسته ایم با برنامه ریزی و اتکا به اقتصاد بدون نفت کشور را اداره کنیم که این قدرت نمایی و پیروزی بزرگی برای ملت ایران در جنگ اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسن روحانی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ویژه از سوی دولت در حد مقدورات برای گذر از مشکلات کنونی گفت: اداره و مدیریت کشور در این شرایط بسیار سخت، توانمندی ملت در برابر آمریکا در دستیابی به اهداف ضد ایرانی است.

رییس جمهوری افزود: آمریکایی‌ها انتظار داشتند چندی پس از آغاز تحریم ها، اقتصاد کشور متوقف شود اما امروز توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی و اتکا به اقتصاد بدون نفت کشور را اداره کنیم که این قدرت‌نمایی و پیروزی بزرگی برای ملت ایران در جنگ اقتصادی است.

روحانی مقابله با بیماری عالم‌گیر کووید 19 که نه تنها اقتصاد ایران بلکه اقتصاد همه کشورهای جهان را دچار اختلال و چالش بزرگی کرده است، مرحله دیگر موفقیت دولت برشمرد و افزود: دولت در چنین شرایطی که حتی برخی کشورهای توسعه یافته نیز در تامین و توزیع نیازهای روزمره مردم با مشکل مواجه شدند، با تدابیر ویژه و آمادگی ساختارها و دستگاه‌ها با همکاری مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روحانی از انتظار آمریکایی ها

روایت روحانی از انتظار آمریکایی ها