مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-14اقتصادي

آغاز به کار نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان قصه گوی صبا با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری، جعفر شاه بندری اظهار کرد: همزمان با شیوع موج دوم ویروش کرونا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه گویی، گردآوری داستان های بومی، قصه های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر را در دستور کار قرار داده است.

وی رده سنی کودکان مجاز برای شرکت در این مسابقه را 5 تا 12 سال عنوان کرد و ادامه داد: تمامی کودکان این بازه سنی روستایی و عشایر در سراسر کشور می توانند برای شرکت در این جشنواره، یکی از قصه های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری

آغاز به کار نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری