مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-14اجتماعي

راه اندازی 7 مرکز مثبت زندگی/ رسیدگی به 220 پرونده آسیب اجتماعی


رییس اداره بهزیستی شهرستان لامرد در استان فارس گفت: هفت مرکز مثبت زندگی در آینده نزدیک در نقاط مختلف این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

- معصومه کاظم زاده سه شنبه 24 تیر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی، با اشاره به عملیاتی شدن طرح راه اندازی مراکز مثبت زندگی از اردیبهشت امسال، با هدف تداوم ارائه خدمات تخصصی و به موقع، دسترسی آسان جامعه محلی و کاهش تردد افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات، گفت: پس از انجام مقدمات قانونی، به زودی هفت مرکز مثبت زندگی در این شهرستان راه اندازی می شود.

او با یادآوری اینکه پس از صدور فراخوان از متقاضیان در شهرستان لامرد ثبت نام شد و واجدین شرایط و افرادی آشنا با فعالیت های بهزیستی معرفی شدند، گفت: به زودی موافقت اصولی و پروانه فعالیت این هفت مرکز صادر خواهد شد و قرار است براساس برنامه های سازمان بهزیستی، این مراکز ارائه دهنده 22 نوع خدمت باشند.

کاظم زاده با گرامیداشت چهل سالگی سازمان بهزیستی گفت: این نهاد اجتماعی، چهار دهه در زمینه های تامین رفاه عمومی و ارتقاء سلامت اجتماعی خانواده ها، فقرزدایی و توانمندسازی جامعه هدف، با انواع خدمات نوین توانبخشی، مراقبتی، پیشگیری، درمانی و ده ها خدمت تخصصی و اجرای طرح های تخصصی پیشگیری و مراقبتی در کشور فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 مرکز مثبت زندگی/ رسیدگی به 220 پرونده آسیب اجتماعی

راه اندازی 7 مرکز مثبت زندگی/ رسیدگی به 220 پرونده آسیب اجتماعی