مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-14سياسي

فرمانده کل سپاه: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نقطه تقابل ما با دشمن است


قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نقطه تقابل ما با دشمن است فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)نقطه اعتماد و اتکای جامعه است، گفت: قرارگاه امروز بخش مهمی از آرایش ما برابر دشمن در جنگ اقتصادی است و این یک رسالت تاریخی برای حفظ حیات ملی، سرافرازی، اقتدار، اعتبار جهانی و حفظ دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان، مسئولین و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)با قدردانی از اقدامات کارکنان و متخصصان قرارگاه، میدان اصلی جنگ امروز با دشمنان را عرصه اقتصاد توصیف و تصریح کرد: بدخواهان نظام و ملت ایران به شدت علاقه‌مند هستند تا ما را بشکنند، عقب نگه دارند و وابسته خود سازند.

وی افزود: ایران اسلامی کشوری با فرهنگ، غنی و ثروتمند است و دشمنان ما می‌دانند اگر ایران قدرتمند شود، از مدار جاذبه و تأثیر قدرت‌ها خارج و خود صاحب تأثیر شده و میدان جاذبه ایجاد می‌کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی مؤثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در عرصه عمران، آبادانی و خودکفایی کشور گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امروز به نقطه مرکزی میدان تقابل ما با دشمن تبدیل شده است؛ از این رو قرارگاه تنها یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نقطه تقابل ما با دشمن است

فرمانده کل سپاه: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نقطه تقابل ما با دشمن است