مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-14سياسي

سرلشکر سلامی: سختی ها را دور می زنیم


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امروز به نقطه مرکزی میدان تقابل ما با دشمن تبدیل شده است، گفت: قرارگاه تنها یک نهاد اقتصادی سازنده نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان، مسئولین و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان و متخصصان قرارگاه، میدان اصلی جنگ تمام عیارامروز با دشمنان را عرصه اقتصاد توصیف و تصریح کرد: بدخواهان نظام و ملت ایران به شدت علاقه‌مند هستند تا ما را بشکنند، عقب نگه دارند و وابسته خود سازند.

وی افزود: ایران اسلامی کشوری بافرهنگ، غنی و ثروتمند است و دشمنان ما می‌دانند اگر ایران قدرتمند شود، از مدار جاذبه و تأثیر قدرت‌ها خارج و خود صاحب تأثیر شده و میدان جاذبه ایجاد می‌کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی مؤثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در عرصه عمران، آبادانی و خودکفایی کشور گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز به نقطه مرکزی میدان تقابل ما با دشمن تبدیل شده است.

از این رو قرارگاه تنها یک نهاد اقتصادی سازنده نیست، بلکه بخش مهمی از آرایش دفاعی و جنگی ما در برابر دشمن است و این یک رسالت تاریخی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: سختی ها را دور می زنیم

سرلشکر سلامی: سختی ها را دور می زنیم