مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14سياسي

لزوم توجه بیشتر به معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازهای شهری


امام جمعه یزد با بیان این که امروزه هیچ نمادی از معماری ایرانی اسلامی در نقاط جدید شهر یزد دیده نمی شود گفت: معماری ایرانی اسلامی مهمترین نماد معرفی هویت اجتماعی در ساخت و سازهای شهری است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرند.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که امروزه هیچ نمادی از معماری ایرانی اسلامی در نقاط جدید شهر یزد دیده نمی شود گفت: معماری ایرانی اسلامی مهمترین نماد معرفی هویت اجتماعی در ساخت و سازهای شهری است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به این که یزد سبک معماری خاص و منحصر به فردی دارد اظهار کرد: حجم تخلفات ساختمانی در یزد اصلا خوب نیست و به ویژه ساختمان های با کیفیت پایین می تواند خطرات بسیاری برای مردم داشته باشد.

وی با تاکید برتقویت نظارت بر ساخت و ساز و همچنین تسهیل کردن روند صدور پروانه ساخت افزود: تعرفه های پروانه ساخت و ساز و نظارت بر آن باید به گونه ای باشد که برای مردم خیلی مشکل ساز نشود.

امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت حفظ نقاط قوت سبک معماری اصیل یزد، گفت: به ویژه در شرایط فعلی که بحث مدیریت انرژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید سعی کنیم نقاط قوت ها خانه های قدیمی را بروزرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر به معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازهای شهری

لزوم توجه بیشتر به معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازهای شهری