مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-14اقتصادي

چالش تولیدکنندگان مرغ تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب است


بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، مرغ از اقلام کالاهای گروه اول محسوب می شود و هر گونه تغییر قیمتی در آن، فرآیند خاصی دارد.

- معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: مرغدار از تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب، گله‌مند است و این چالش تولید کنندگان مرغ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، سید داوود موسوی معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: مرغدار از تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب، گله‌مند است و این چالش تولید کنندگان مرغ است.

موسوی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما، افزود: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، مرغ از اقلام کالاهای گروه اول محسوب می‌شود و هر گونه تغییر قیمتی در آن، فرآیند خاصی دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس محاسبات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مرغ زنده از 8 هزار و 550 به 10 هزار تومان تغییر داشت، اضافه کرد: بر اساس این تغییر قیمت در نرخ مرغ زنده، قیمت مرغ آماده مصرف هم تغییر می‌کند که آخرین قیمت، 15 هزار تومان با دامنه تغییرات (تلورانس) 5 درصد است.

آقای موسوی با بیان اینکه مشکلاتی در بخش تامین نهاده‌ها و ارز بود که در حال رفع شدن است، افزود: بر اساس اسناد و مدارک و محاسبات قیمت گذاری، قیمت مصوب، تعیین می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش تولیدکنندگان مرغ تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب است

چالش تولیدکنندگان مرغ تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب است