مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-14سياسي

ضرورت طراحی فضای مجازی بومی/ فضای مجازی، فضای تهدید و فرصت است


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: طراحی فضای مجازی بومی ضروری است، امروز خانواده ها درگیر نفوذ اربابان تکنولوژی در فضای زندگی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی رستمی صبح امروز در نشست خبری که سازمان مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد گفت: هیچ کسی گستردگی و تأثیرگذاری شیوع ویروس کرونا را پیش بینی نمی کرد.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی اعلام شد و چشم اندازی برای مدیریت این ویروس وجود نداشت و تعطیلی ها به صورت هفتگی اعلام می شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: 10 درصد دروس کارشناسی به دروس عمومی اختصاص دارد که دروس معارف نیز جز آن است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه فضای مجازی ارتباط جدی با تکنولوژی دارد که وابستگی به این عرصه نگران کننده است این نگرانی در کشورهایی که دارای هویت غنی بوده و بیشتر مورد هجوم در عرصه هویتی خود هستند بیشتر است.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: بنابراین طراحی فضای مجازی بومی ضروری است امروز خانواده ها درگیر نفوذ اربابان تکنولوژی در فضای زندگی خود هستند.

وی گفت: باید به صورت جدی از مجامع علمی و حوزه های اجرایی مطالبه کنیم که به دنبال تامین نیازهایی در فضای مجازی باشند که سلامت جامعه را تضمین کند، فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت طراحی فضای مجازی بومی/ فضای مجازی، فضای تهدید و فرصت است

ضرورت طراحی فضای مجازی بومی/ فضای مجازی، فضای تهدید و فرصت است