مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-14اقتصادي

انبارهای فعال قشم ساماندهی می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم شناسایی، ساماندهی و ثبت انبارهای فعال در جزیره باهدف کنترل بر ورود و خروج کالا تأکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم شناسایی، ساماندهی و ثبت انبارهای فعال در جزیره باهدف کنترل بر ورود و خروج کالا تأکید کرد.

جلسه کارگروه ارتقای سلامت اداری با حضور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دادستان، رییس تعزیرات حکومتی، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اطلاعات، رییس گمرک، رییس اداره بنادر و نماینده دریابانی شهرستان به همراه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم باهدف بررسی چگونگی ساماندهی انبارهای کالا در جزیره ظهر امروز دوشنبه 23 تیرماه برگزار شد.

حمیدرضا مومنی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تأکید بر لزوم شناسایی انبارها و صحه گذاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بر عملکرد این اماکن، بیان کرد: نظارت بر انبارها به منظور کنترل ورود و خروج کالا و پیشگیری از هرگونه قاچاق احتمالی و ایجاد مشاغل کاذب، ضروری است.

وی به تهیه نرم افزار ثبت انبارها اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، تمامی انبارهای فعال باید فرآیند ثبت نام را کامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای فعال قشم ساماندهی می شود

انبارهای فعال قشم ساماندهی می شود