مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-14سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: جمهوری اسلامی زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای نمی رود


سخنگوی قوه قضاییه درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: شایعات در باره ماهیت قرارداد مطرح شده صحت ندارد و جمهوری اسلامی زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای نمی رود.

- سخنگوی قوه قضاییه درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: شایعات در باره ماهیت قرارداد مطرح شده صحت ندارد و جمهوری اسلامی زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای نمی رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین که مخالفین می گویند یک ترکمنچای دیگر است و اینکه آیا در این قراداد تمهیدات قضایی دیده شده است؟ گفت: این موضوع بیش از آنچه یک موضوع اقتصادی باشد که هست ورود جریانات سیاسی به این موضوع مساله را به حساسیت در افکار عمومی تبدیل کرده است و هم ضوابط در این تفاهم مورد لحاظ قرار گرفته و شایعات در باره ماهیت قرارداد مطرح شده صحت ندارد.

هنوز به مرحله انعقاد قرارداد رسمی مبدل نشده.

یک تفاهم های اولیه ای هست که به قرارداد لازم الاجرا نرسیده و قطعا نهادهای ناظر که بخشی جزو نهادهای قوه مثل سازمان بازرسی است و بخش دیگر که مجلس و دیوان محاسبات است، مراقبت های لازم را بعمل می آورند.

امروز جمهوری اسلامی ایران، کشوری نیست که زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای برود و ما تا الان دلیلی که بر این ماهیت باشد به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: جمهوری اسلامی زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای نمی رود

سخنگوی قوه قضاییه: جمهوری اسلامی زیر بار قراردادهای مشابه ترکمنچای نمی رود