مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-14حوادث

اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در اراک


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آغاز طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی در شهرستان اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آغاز طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی در شهرستان اراک خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ سید علی حسینی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر از سوی خودروهای شخصی و غیرمجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ارزیابی دیدگاه شهروندان، این طرح با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در کلانشهر اراک آغاز شده و گشت های پلیس راهور استان مرکزی در این طرح کنترل های لازم را انجام داده و خودروهای شخصی بدون مجوز فعالیت در خصوص جابجایی مسافر را اعمال قانونی می کنند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می پذیرد، گفت: کارشناسان پلیس راهور استان، بارها در خصوص استفاده از مسافربرهای شخصی به شهروندان هشدار داده و به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در اراک

اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در اراک