مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-14اقتصادي

اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد خبرداد.

پریسا عابدپور امروز 24 در بازدید از روند اجرای پروژه زیرساخت راه دسترسی به معادن شهرستان مهاباد اظهار کرد: این پروژه به طول 15 کیلومتر در حال اجرا است که در فاز اول به طول تقریبی 10 کیلومتر با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مرحله اجرا در آمده است و فاز دوم به طول 5 کیلومتر نیز در مرحله زیرسازی قرار دارد که در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول خواهیم بود.

وی افزود: پروژه های زیرساختی شامل احداث و بهسازی راه های دسترسی به معادن استان، برق رسانی و آبرسانی به معادن از محل حقوق دولتی مناطق معدن خیز استان اجرا می شود که روستا هایی که در مسیر معادن استان قرار دارند از این پروژه ها بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عابدپور تصریح کرد: هم اکنون شهرستان مهاباد دارای 73 معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با حجم استخراج بیش از 652 هزار تن و 14 محدوده دارای پروانه اکتشاف معتبر است که زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 300 نفر در این معادن فراهم شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد

اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد