مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-14اقتصادي

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد


رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه به دنبال تامین زمین ارزان و مناسب و مصالح ساختمانی برای تولید مسکن هستیم، گفت: با توافق ایجاد شده بین وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی 2500 هکتار از حریم شهرها برای ساخت و ساز مسکن موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 24 تیر) پس از حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون و در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت:علیرغم محدودیت های مالی پروژه های مالی خوبی در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی افزود: انشاالله در سال آینده متناسب با پروژه های عمرانی تلاش خواهیم کرد اعتبارات و تامین منابع مالی این پروژه ها را افزایش داده و بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت تکمیل این پروژه ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس درباره جزییات نشست این کمیسیون افزود: در این نشست 4 سؤال نمایندگان مجلس از اسلامی وزیر راه و شهرسازی مطرح شد که بعد از پاسخ های وزیر، همه نمایندگان قانع شدند.

رضایی کوچی گفت: زمین در کشور ما گران است ضمن اینکه به دنبال تامین زمین ارزان و مناسب هستیم اما با توجه به توافق جدید وزیر راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی مبنی بر در اختیار قرار گرفتن 2500 هکتار از زمین های وزارت کشاورزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد