مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-14اقتصادي

ثبت نام 407 هزار واحد در سامانه کارا/ رانندگان بیشترین تسهیلات کرونا را گرفتند


بر اساس آخرین آمارها، تعداد 407 هزار واحد تاکنون در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که بیشترین پرداختی به متقاضیان مربوط به رانندگان و حدود 27 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، بر اساس اعلام وزارت کار سامانه کارا از 25اردیبهشت ماه برای ثبت نام کارفرمایان و متقاضیان وام کرونا در دسترس بودند باز شد.

پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا یکی از سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاهها و صیانت از نیروهای کار است و براین اساس 14 رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند، می توانند از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.

پس از آن نیزدر از 16 تیر ماه متقاضیان فاقد کد بیمه و کد کارگاهی طبق اعلام وزارت کار می توانستند برای ثبت نام به سامانه کارا آدرس https://kara.

mcls.

gov.

ir مراجعه کنند.

اما عیسی منصوری، معاون اشتغال وزارت کار در سومین نشست کمیته راهبردی اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا می گوید:بیش از 10 پرونده معادل 197 میلیارد تومان توسط سیستم بانکی مصوب و تاکنون 50 میلیارد تومان تحت عنوان تسهیلات کرونا پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 407 هزار واحد در سامانه کارا/ رانندگان بیشترین تسهیلات کرونا را گرفتند

ثبت نام 407 هزار واحد در سامانه کارا/ رانندگان بیشترین تسهیلات کرونا را گرفتند