مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-14سياسي

افسارگسیختگی قیمت ها نگران کننده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: وضعیت معیشت و افسار گسیختگی قیمت ها نگران کننده است و نباید نسبت به این مسائل در کشور بی تفاوت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری پیش ازظهر سه شنبه در چهارمین گردهمایی مدیران، معاونین و رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در سالن شهید آوینی این اداره کل در بابل به اشاره به وجود فتنه های متعدد در تاریخ تحلیلی اسلام و بویژه در دوران حکومت امیر مؤمنان علی (ع) به ویژه فتنه رنگی جمل، فتنه مذاکره، فتنه صفین خوارج و جریان های مذهبی، اظهار داشت: امروز برخی عملکردها موجب نارضایتی عموم جامعه شده است و هیچ گونه برنامه ای هم برای تغییر وضع موجود دیده نمی شود و این اتفاقات زیبنده نظام اسلامی نیست.

وی در ادامه با انتقاد از برخی موضع گیری ها در خصوص برنامه ریزی برای مذاکره جدید، افزود: عملاً مذاکره با کشورهای غربی در جریان برجام هیچ دستاوردی برای کشور نداشت و هنوز هم برخی ساده لوحانه به دنبال مذاکره با این کشورهای غربی و اروپایی هستند که رهبری معظم انقلاب بارها در بیانات خود فرمودند اینها هم قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت موجود و عدم ثبات در قیمت برخی کالاهای اساسی در کشور، تصریح کرد: علت وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسارگسیختگی قیمت ها نگران کننده است

افسارگسیختگی قیمت ها نگران کننده است