مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-14سياسي

لزوم ایجاد نگرش مثبت برای تحصیل دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان خواستار فرهنگ سازی اصولی از طریق رسانه ملی برای ایجاد نگرش مثبت خانواده ها به تحصیل فرزندانشان در رشته های فنی و حرفه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نشست رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز سمنان به منظور تبادل نظر درباره راهکارهای تعامل و همکاری های مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با صداوسیمای مرکز سمنان و تقویت اطلاع رسانی از رویدادها و تولید برنامه های مستند از ظرفیت ها و توانمندی های این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در این نشست با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه در آموزش و اطلاع رسانی به مردم، گفت: از همراهی و زحمات دلسوزانه مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز سمنان تشکر و قدردانی می نمایم.

رضا نقدی با بیان ویژگی های خاص دانشگاه فن و حرفه ای ازجمله مهارت محور و تولید محور بودن آموزش، جذب بازار کار شدن بیش از 63 درصدی دانش آموختگان این دانشگاه، تدریس سرفصل های کاربردی با نسبت 70 درصد دروس عملی و 30 درصد دروس نظری توسط 25 هزار نفر کادر آموزشی خبره و ماهر در کشور، خواستار فرهنگ سازی اصولی از طریق رسانه ملی در خصوص ایجاد نگرش مثبت خانواده ها به بحث تحصیل فرزندانشان در رشته های فنی و حرفه ای هنرستان ها و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد نگرش مثبت برای تحصیل دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای

لزوم ایجاد نگرش مثبت برای تحصیل دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای