مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-14بين الملل

ستاد بایدن: حملات دولت ترامپ به دکتر فائوچی، چندش آور است


«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سخنگوی ستاد انتخاباتی او در اظهاراتی جداگانه تشدید حملات دولت این کشور به «آنتوتی فائوچی» رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش نگرانی ها درباره رو به گسترش بودن شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا، حملات اعضای کاخ سفید به آنتونی فائوچی رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا تشدید شده و این موضوع واکنش تند رقیب دموکرات ظرف 6 ماه اخیر به طرزی فاجعه باری بدترین بحران سلامت عمومی این قرن را سوءمدیریت کرده است و در کل این زمان در گوش دادن به هشدارها و دستورالعمل های متخصصان پزشکی به ویژه دکتر فائوچی ناکام مانده است .

وی در بیانیه ای اعلام کرد: میزان ابتلا در ایالات متحده سر به فلک کشیده و از تک تک دیگر کشورهای جهان با اختلاف زیاد فراتر رفته است و این به طور خاص بدان دلیل است که ترامپ از گوش دادن به علم امتناع می کند .

سخنگوی ستاد بایدن افزود: تلاش چندش آور رییس جمهور برای مقصر جلوه دادن متخصص ارشد بیماری های عفونی کشور (فائوچی)- کسی که او مکرر به توصیه هایش بی اعتنایی کرده و جو بایدن مرتب خواستار گوش دادن به توصیه هایش شده-، یک مثال دیگر از شکست وحشتناک رییس جمهور در رهبری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد بایدن: حملات دولت ترامپ به دکتر فائوچی، چندش آور است

ستاد بایدن: حملات دولت ترامپ به دکتر فائوچی، چندش آور است