مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-14فرهنگي

استفاده از ظرفیت های هنر در طراحی اماکن متبرکه حرم امام رضا (ع)


مدیر عالی حرم مطهر امام رضا (ع) در دیدار با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت های هنر در طراحی اماکن متبرکه و برنامه های حرم امام رضا (ع) تاکید کرد.

- مدیر عالی حرم مطهر امام رضا (ع) در دیدار با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت های هنر در طراحی اماکن متبرکه و برنامه های حرم امام رضا (ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عالی حرم مطهر امام رضا (ع) با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار محمد مهدی برادران، مدیر عالی حرم مطهر امام رضا (ع) با سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان شاخص کشور برای طراحی و ساخت اماکن متبرک و برنامه های حرم مطهر امام رضا (ع) تاکید شد.

محمد مهدی برادران در این دیدار گفت: با توجه به نظر و تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی توجه به ظرفیت های متنوع هنر در دستور کار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است.

سید مجتبی حسینی هم گفت: هنر ایران اسلامی ظرفیت ها و توانمندی های ارزشمندی دارد و می توان از این ظرفیت ها در طراحی اماکن و بناهای مختلف و فعالیت های آنها از جمله حرم مطهر امام رضا (ع) استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های هنر در طراحی اماکن متبرکه حرم امام رضا (ع)

استفاده از ظرفیت های هنر در طراحی اماکن متبرکه حرم امام رضا (ع)